• Az exponálás egy pillanatot búcsúztat: a jelenből a gombnyomás pillanatában múlt lesz. A képen annak lenyomatát őrizzük – ami volt.”

    Egy márciusi nap a kertben




    A tavaszi ítélet időnek vége, így folytatni kell a tavaszi nagytakarítást. Természetesen ilyenkor is szép a kert, az udvar, csak kicsit másképp. Tisztában vagyok vele, hogy a nyári kerti partik hangulatához ez is hozzátartozik, hogy ilyenkor rengeteg a munka vele, de hát lassan elkezd zöldülni, jönnek a madarak, és lehet kint a mediterrán hangulatban sörözni, vagy épp rozét kortyolgatva beszélgetni miközben készülnek a jobbnál jobb ételek. Ma ismét egész nap a kertben tettem-vettem bozótot irtottam, ástam, és természetesen pár fotót is készítettem. A fotókra kattintva nagyíthatók.



    Mázli a halak réme halászni indul :)


    A kerti tó a legjobb megfigyelő hely


    A halak erről mit sem tudnak


    Kilátás a Balatonra


    Kedvencem a levendula


    Kedvencem a rozmaring



    Köcsögfa


    A kerti csobogó még pihen egy kicsit


    Felásva a konyhakert, és szegélyezve


    Most épp pihen az ásó


    Végeredményként rengeteg gally, és ág







    Fallow me on Facebook  ,  Twitter ,   500px ,   Instagram,    My website

    0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

     

    Meet The Author