• Az exponálás egy pillanatot búcsúztat: a jelenből a gombnyomás pillanatában múlt lesz. A képen annak lenyomatát őrizzük – ami volt.”

    Best of 2013 selection (nature )


    Mint minden évben idáig idén is összedobok egy kis válogatást az ebben az évben készített általam legjobbnak gondolt fotókból. Minden év vége felé közeledve egy kicsit számon kell kérnünk magunktól az elmúlt évet, hogy mit csináltunk, mire emlékezünk a legszívesebben. Én visszanéztem az elmúlt évben miket készítettem,és mik voltak azok a fotók melyek a legközelebb állnak hozzám. Válogatásközben nagyon jó volt egy kicsit újra érezni a fotózások pillanatait. Először a természet fotókat szeretném megmutatni. Én ilyennek láttam a tájakat, városokat 2013-ban.










    0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

     

    Meet The Author