• Az exponálás egy pillanatot búcsúztat: a jelenből a gombnyomás pillanatában múlt lesz. A képen annak lenyomatát őrizzük – ami volt.”

    Best of 2012



    Minden év vége felé közeledve egy kicsit számon kell kérnünk magunktól az elmúlt évet, hogy mit csináltunk, mire emlékezünk a legszívesebben. Én visszanéztem az elmúlt évben miket készítettem,és mik voltak azok a fotók melyek a legközelebb állnak hozzám. Válogatásközben nagyon jó volt egy kicsit újra érezni a fotózások pillanatait, a vidámságot, amit a modellekkel fotózások közben átéltünk. Természetesen ez a válogatás nem teljes, és nem is lehet teljes, de törekedtem rá. Szóval az én évem ilyen volt képekbe öntve. Köszönöm minden modellnek, akikkel együtt dolgozhattam 2012-ben. Köszönöm azoknak, akik megtiszteltek bizalmukkal, és dolgozhattam nekik. Stickel Andreának a hajakat, Doma Melindának, Perák Adriennek a sminkeket. Az idén 3 fotókiállításon (egy egyéni, és kettő csoportos) láthattátok a fotóim, és erre nagyon büszke vagyok. Az egyéni kiállításom az idén Kaposváron a Somogy Megyei Kormányhivatal Galériájában volt. Köszönöm a szervezőknek, hogy lehetőséget biztosítottak, és természetesen nem utolsó sorban szeretném megköszönni a Megarox csapatának a megnyitón a fellépést. 2012-ben elindítottam fotónaplómat is Köszönöm mindenkinek, hogy ellátogattatok weboldalamra, és szeretnék békés boldog új évet kívánni.Nagyon szépen megköszönném, ha jelölnétek Facebook oldalam, és leírnátok véleményeteket a fotóimról, valamint, ha tetszett kéretik "lájkolni" :)

    A képre kattintva elérhető a válogatás !


    Posza Róbert





    Fallow me on Facebook  ,  Twitter ,   500px ,   Instagram,    My website

    0 megjegyzés:

    Megjegyzés küldése

     

    Meet The Author